رویدادها آرشیو خبر ها
کونته تنها فردی که از کرونا خوشحال است ! بهترین بازگشت برای او به تورین

کونته تنها فردی که از کرونا خوشحال است ! بهترین بازگشت برای او به تورین

مصاف بیانکونری و نراتزوری در حالی برگزار میشود که نگرانی های مقابله و مهار با ویروس کرونا باعث بسته شدن درهای ورزشگاه های ایتالیا شد و حالا دربی بزرگ سرزمین چکمه ای پشت درهای بسته و بدون حضور تیفوسی های پرشور این کشور برگزار خواهد شد.

 

اما مطمئنا چنین فضایی می تواند یکی را بیش از سایرین خوشحال کند، هیچ بازگشتی بهتر از این نمی توانست آنتونیو کونته را اسوده کند. بازگشتی به خانه یوونتوسی ها، به استادیومی که او در افتتاح اش مربی آن تیم بود، تیمی که بعد از چند فصل سخت به اوج برگشت و سه اسکودتوی متوالی را فتح کرد اما حالا مسیرشان کاملا با هم فرق کرده، در راهی جدا از هم گام گذاشتند و از یک دوستی به یک دشمنی نسبتا سرسختانه ای مبدل شدند.

 

مطمئنا در این شرایط برگشت به خانه قبلی در حالی که یک رقیب متفاوت تر از سایرین هستی سخت تر شده بود، تا جایی که این سختی می توانست در عملکرد و هدایت تیمی کونته در رویارویی با هواداران یووه در ورزشگاهی که به خوبی حال و هوای یک دربی را می داند؛ تاثیر بگذارد و تمرکز او را بهم بزند.

 

او به خوبی می دانست که در بدو ورود سوت های ممتد اعتراض تیفوسی های بیانکونری انتظارش را می کشد زیرا به خوبی می دانست که به یووه و هوادارانش چه زمانی که به ناگاه در نخستین روز تمرین پیش فصل از مربیگری یووه کنار کشید و چه زمانی که تصمیم به نشستن بر روی نیمکت تیمی گرفت که افتخارات بانوی پیر را به نام خود ثبت کرده؛ پشت کرده و به خوبی می دانست که واکنش هواداران نسبت به او ساده و یا بی جواب نخواهد ماند، پس بهترین بازگشت همین بازگشت بود، بازگشتی پشت در های بسته و بدون حضور تیفوسی هایی که او را یک لحظه رها نمی کردند.

 

حالا هیچ ملاقاتی میان او و هواداران یووه صورت نمی گیرد حتی کنفرانس خبری ای برگزار نمیشود و او به راحتی از شنیدن و پاسخ دادن به سوالاتی که می توانست او را ناراحت و حتی خشمگین کند خلاص شده. این بهترین بازگشت برای او بود، برای آنتونیو کونته ای که هرگز انتظار چنین بازگشت راحتی را به خانه یوونتوسی ها نداشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: